بار زنده

بخش سوم : بار زنده

اگرچه بار حاصل از چرخ خودروها و سایر وسایل نقلیه سبک، فراوانی زیادی دارد، اما این بارها در مقایسه با بارهای با فراوانی کمتر اما بسیار سنگین تر مثل کامیون ها، قطارها یا سایر وسایل نقلیه سنگین، اثر کمی بر لوله های مدفون دارند. در طراحی خطوط لوله در زیر خیابان ها و بزرگراه ها، فقط بار ناشی از وسایل نقلیه سنگین مد نظر قرار می گیرد. مقدار فشار منتقل شده از یک وسیله نقلیه به لوله، به عمق لوله، وزن وسیله نقلیه، فشار باد و اندازه لاستیک وسیله نقلیه، سرعت وسیله نقلیه، صافی سطح، مقدار و نوع سنگفرش خیابان، خاك و فاصله نقطه اعمال بار تا لوله بستگی دارد. اطلاعات مربوط به موارد متداول تر، مثل موارد ارائه شده در AASHTO درباره تردد کامیون های H20 و HS20 روی جاده های سنگفرش شده و موارد ارائه شده در E-80 درباره بار خطوط ریلی، به منظور کمک به طراحان، ساده سازی شده و در جدول ۶- ۱۸ ، جدول ۶- ۱۹ و جدول ۶- ۲۲ آمده است. در موارد بخصوصی مثل کامیون های معدن، جرثقیل ها و یا خودروهای خارج جاده ای می توان از معادلات ۶- ۴۵ و ۶- ۴۶ استفاده کرد.


تیم تولید محتوای بهیدو بار ,های ,۶ ,نقلیه ,موارد ,وسیله ,وسیله نقلیه، ,جدول ۶ ,وسایل نقلیه ,سایر وسایل ,موارد ارائه ,سایر وسایل نقلیهمنبع

خانه هوشمند در اهواز

ترکیبات و ارزش غذایی بادام درختی

اثرات سودمند ترشحات حلزون

خانه هوشمند

استانداردهای قابل قبول قبل از بازاریابی دیجیتال و سئو

داشتن چه اطلاعاتی در طراحی شبكه آبیاری قطره ای الزامی است ؟

توسعه اپلیکیشن های موبایلی را نادیده نگیرید!

مشخصات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

Shepard59z rumah مجله سلامت نمایندگی دوربین مداربسته گشت و گذار با تورهای هوایی آوای دانش خرید انواع جک پنوماتیک اورجینال آموزش سئو معرفی کالا فروشگاهی اخبار تکنولوژِی و بازی های کامپیوتری لاو موزیک