به عنوان صاحب کسب وکار، باید بدانید که ایجاد آگاهی از برند، محصولات یا خدمات در دنیای آنلاین و تبدیل این آگاهی به فروش محصول یا خدمات دو موضوع متفاوت است. تبدیل آگاهی به فروش نشان می دهد شما ساختار کسب وکار قانع کننده ای دارید که مشتریان بالقوه را به خرید از محصولات و خدمات تان ترغیب می کند و شما را مطمئن می سازد که مشتریان به مشتریان وفاداری تبدیل می شوند.
اما مشکل اینجاست که تبدیل مشتری بالقوه به مشتری وفادار کار بسیار دشواری است چون بیشتر کسب وکارها نمی توانند به درستی از عهده انجام اینکار بر بیایند.
محتوا و پیشنهادات آنلاین زیادی وجود دارد که در یک چشم بر هم زدن می توانند مشتری را از شما بگیرند. به همین خاطر صاحبان کسب وکارها شروع به استفاده از فناوری های ابداعی به خصوص هوش مصنوعی و اینترنت اشیا کرده اند. همین امر به آن ها اجازه داده است در دنیای رقابتی امروز خودشان را بیشتر متمایز کنند.
مطالعات و نظرسنجی های موجود نشان می دهد که وجود هوش مصنوعی باعث می شود مشتریان ۵۰ درصد بیشتر به دنبال خرید و پرداخت پول باشند. در این مقاله به ۱۰ روشی خواهیم پرداخت که کسب وکارها به کمک آن می توانند از اینترنت اشیا و هوش مصنوعی برای افزایش نرخ تبدیلشان در سال جدید بهره ببرند.
ترکیبات و ارزش غذایی بادام درختی
استانداردهای قابل قبول قبل از بازاریابی دیجیتال و سئو